vrijdag 16 januari 2009

Home...

Daar ben ik dan weer, thuis op de Frits Coerslaan... het allerlaatste berichtje voor deze blog schrijvend! Inmiddels begin ik weer een klein beetje aan Nederland gewend te raken, heb ik weer van Hollandse kaas mogen genieten, een zak met drop kunnen leegeten... en me in de Albert Heijn af staan vragen of ze in Nederland überhaupt ergens papayas verkopen?!

Ja, natuurlijk mis ik Hawaii, en Loren, Hal, Tamar, Brian, Matt, Jeff, Robin, Richard, David, Sara, Joe, Frank, Tim, Kelly, Janet, Dave, Mike, Lopaka... en de rest van de HVO staf, het nationaal park, de vulkaan, het regenwoud, de Diepvries Dorm. Ik woonde daar, was onderdeel van het dagelijks leven op Hawaii, en het was heel raar om te zeggen dat ik naar huis ging terwijl ik me daar zo thuis voelde! Het zal nog wel even duren voordat ik weer volledig aan Nederland aangepast ben - misschien blijft er altijd wel een beetje Aloha spirit achter - maar life goes on here, met genoeg prachtige dingen in het vooruitzicht.

Tijd dus om deze blog nu echt af te sluiten met een laatste, maar welgemeende:

Aloha!

Utrecht, 01-16-2009 (haha)

1 opmerking:

Marcel zei

Hey Desiree,


Leuk weblog heb je, interessante artikelen!

Ik ben eerstejaars student journalistiek (Utrecht), en ik ben momenteel een artikel aan het schrijven over leven en werken op Hawaï.


Heb jij een keer zin in en tijd voor een kort interview, waarbij ik je enkele vragen stel over jouw ervaringen?


Marcel