zaterdag 4 oktober 2008

Bijna weg...

Na een bizarre week die volgepland stond met sollicitatiegesprekken, etentjes met vrienden en het afronden van de laatste versie van mijn afstudeerscriptie is het dan ein-de-lijk zover: over een uur of 12 zit ik in het vliegtuig naar Londen, op weg naar Hawaii! Via Londen Heathrow vlieg ik dezelfde dag nog naar San Francisco, sla even een nachtje slaap over om met Sanne en Jannes in San Francisco bij te kletsen, en vlieg dan de volgende ochtend via Maui door naar The Big Island, Hawaii. Ik ben daar als alles goed gaat rond het begin van de avond, voor jullie dan al dinsdagochtend aangezien het daar 12 uur vroeger is. Ik ben heel heel heel erg benieuwd wat me te wachten staat, maar e-mails met 'most volunteers arrive at the observatory at 8 a.m.' en 'please send us your birthdate so we can arrange a doctor's check-up to get approval for you to wear a gas mask' wekken in ieder geval de indruk dat ik me niet zal vervelen en dat het zeker niet saai (zaai?) zal worden!

Nu eerst nog maar een poging doen om de laatste zooi in m'n toch al veel te volle tas te proppen en wat uurtjes te slapen...

2 opmerkingen:

Mariska zei

Ha zus,

Lekker, als eerste een berichtje plaatsen in een verse blog :)

Ik zie dat je vlucht iets te laat vertrokken is, maar je zal hoe dan ook nu wel aangekomen zijn in Londen. Hopelijk was het niet te bumpy onderweg met al die buien en storm.

Goede vlucht verder naar SF en Hawaii - ik wacht met smart op de eerste verslagen en foto's vanaf daar.

liefs,
Mariska

Wouter zei

Hoi Dees.

Welkom op een hopelijk wat warmer Hawaii. Ik hoop dat je een heel fijne tijd hebt.
Wouter.

PS De lampjes bleven uit dus we zijn weer gewoon thuis gekomen.